"HONESTY is a very expensive gift. Do not expect it from cheap people" - "CORECTITUDINEA este un dar foarte scump. Nu te astepta la asa ceva din partea oamenilor ieftini"

Warren Buffet



vineri, 20 martie 2015

2 pui - origini Columbodrom (Puii au fost oferiti cadou de Iepuras!)

Din seria a doua de pui care vor merge pe columbodroame, îmi rămân doi pui:

Aceştia provin din următorii părinți:
  1. Tatăl – “215 Lowieke”(Columbodrom Orizont, orig. E. Niță), vezi aici descrierea lui:

Mama – “210 Van Dycka”(Columbodrom Orizont, orig. R. Enache), vezi descrierea:

  1. Tatăl – “220 Voltage” (Columbodrom Orizont – orig. Stroe Florin):

Mama – “Fredda 549” (Orig. Alexandru Cazacu, B):

Puii vor fi însoțiți de pedigree (inclusiv copii pedigree părinți).
Vor fi disponibili în a doua săptămână din Aprilie.

UPDATE: Puii au fost oferiti cadou de Iepuras!


7 comentarii:

  1. am urmatir porumbei d ela matca 2015 si mar interesa pui din cei doi de la dl Carmazan daca veti avea la vanzare.
    o sa va trimit datele mele pe adesa de mail.
    Marian, dambovita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! Cei doi porumbei de la dl. Carmazan au fost in pereche si am scos un singur pui, pui care se afla deja pe columbodromul Orizont. Prima serie de pui a fost crescuta de doici, apoi am refacut perechile pentru seria a doua. Daca o sa refac perechea anul asta, o sa te anunt!

    RăspundețiȘtergere
  3. Apreciez seriozitatea si munca depusa pe acest blog. O sa vreau unul din cei 2. De ce ii vindeti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut! O sa incerc sa raspund si aici, desi raspunsul l-ai primit deja pe email.
    Asa cum am scris si in alt articol, anul asta va fi ultimul in care voi zbura porumbeii in campionatul national. Prin urmare primele serii de pui le voi angaja pe columbodroame.
    Cum la prima serie, din cauza frigului si a altor factori, am intampinat ceva probleme cu numericul puilor, la cea de-a doua serie am lasat un pic mai multi pui, decat imi sunt necesari.
    Tragand linie, voi ramane cu acesti 2 pui, ai caror frati de cuib vor fi angajati pe columbodrom. Riscul de a-i pierde, fiind doar 2 este destul de mare, insa nu asta este principalul motiv. Motivul este ca zburatorii vor fi separati, iar femelele vor sta in compartimentul puilor si, prin urmare, acesti 2 pui ma incurca.
    Bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai aveti puii? As vrea sai cumpar eu. Sunt incepator si pana acum am pierdut cam toti porumbeii achizitionati de la unu si altu. sunt din Cimpina.
    Mihai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! Deocamdata am puii, deoarece acestia au doar 14 zile. :)
      Ar trebui, in primul rand, sa te intrebi de ce ai pierdut acei porumbei. Probabil, cel mai comfortabil raspuns este ca nu au fost buni. Insa, esti convins ca le-ai oferit un minimum de conditii?
      Scrie-mi, te rog, pe email si iti voi da mai multe detalii despre pui. S-ar putea ca destinatia acestora sa se schimbe... este doar o idee.

      Ștergere
  6. Cei doi pui au fost oferiti cadou de Iepuras!
    :)

    RăspundețiȘtergere