"HONESTY is a very expensive gift. Do not expect it from cheap people" - "CORECTITUDINEA este un dar foarte scump. Nu te astepta la asa ceva din partea oamenilor ieftini"

Warren Buffet



luni, 18 ianuarie 2016

"Vedeti ce vreau sa spun", traducerea articolului "See what I mean", de Ad Schaerlaeckens

Mai jos, traducerea articolului “See what I mean” de Ad Schaerlaeckens (sursa: http://www.schaerlaeckens.com)

În articolul anterior, am subliniat naivitatea unor crescători. Am afirmat că porumbeii buni nu sunt monopolul columbofililor renumiți. Şi am scris din nou cât de relative sunt liniile de porumbei, pedigreele şi familiile.
Ca exemplu am menționat numele unui crescător de care am auzit prima dată anul acesta. Cu toate acestea, se pare că el are păsări de viteză întradevăr bune. În 3 ani el a câştigat locurile 3, 2, şi 1 AS Național la categoria yearling. E vorba de KBDB!!!
Numele său este Mark Janssens. Am menționat numele crescătorilor de unde şi-a achiziționat păsările. Complet necunoscuți.

Mark Janssens
Două zile mai târziu am primit un email de la... Mark Janssens. Acel Mark Janssens.
Spunea că i-a plăcut ce am scris despre el şi despre păsările sale şi vroia să-mi spună mai multe.
Din moment ce site-urile de licitații din Belgia vând pui din porumbei AS naționali, a încercat şi el. A împerecheat As-ul său național cu mama sa şi i-a propus spre vânzare oamenilor care erau implicați în licitație. Oferta i-a fost respinsă. Nu este destul de renumit!!!

S-a întâmplat întradevăr
Printr-o coincidență, soția mea a citi email-ul de la Mark.
„O Doamne! Aceste poveşti pe care le scrii sunt întradevăr reale? Lucrurile descrise chiar s-au întâmplat?” a fost reacția ei.
I-am spus şi acum cunoaşteți răspunsul: „Bineînțeles că sunt adevărate.”
Uneori mai exagerez un pic şi din 2 întâmplări fac una singură. Sau din 2, 3 persoane fac una singură.
Aşa am făcut şi în cazul crescătorului din România, menționat în acelaşi articol. Acele păsări negre nu erau ale lui. Ci ale altuia care pretindea că ar avea familia mea pură, în timp ce poate doar 2,5 % erau păsări Schaerlaeckens. Şi acesta există.
Uneori mi se pare mai distractiv să combin lucrurile.


Distractiv o fi pentru Ad, dar eu chiar mi-am pus întrebarea, când am citit articolul, dacă întradevăr păsările mele şi ale lui Iulian Oprea sunt fake-uri. Începusem să răsfoim pedigreele şi să vedem care din ele ar putea fi false. Se pare că Ad Schaerlaeckens a revenit cu acest articol, în urma mesajelor mele, pentru a face lumină... Merci Ad! J


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu