"HONESTY is a very expensive gift. Do not expect it from cheap people" - "CORECTITUDINEA este un dar foarte scump. Nu te astepta la asa ceva din partea oamenilor ieftini"

Warren Buffet



luni, 18 iunie 2012

Porumbeii mei - Cu ce am ramas... dupa sezon 2012 maturi

Planul meu de zbor pe 2012, asa cum am spus inca de la inceputul sezonului, a fost sa opresc porumbeii acasa dupa primul fond, avand in vedere varsta acestora.
Am fortat un pic si am angajat cativa porumbei si la al doilea fond - Krivoi Rog, Ukraina - 660 km.

Iata mai jos tabelul centralizator:

Pierderile in primele doua etape - Ianca si Braila - au fost nule.

La Tulcea, prima etapa cu probleme din sezon, l-am pierdut pe "Eleven", porumbel ce obtinuse locul 19 la Derby pui, iar datorita acestu rezultat + rezultatul lui "Sam" eu am obtinut locul 2 la crescatori la acel derby cu puii din toamna trecuta.
Tot aici "11 Pene" porumbel ce avusese doua clasari foarte bune in etapele precedente, a intarziat destul de mult si nu a mai fost posibila angajarea acestuia la Caplani. Din fericire pentru el.

Caplani - etapa de demifond catastrofala - a adus multe pierderi in majoritatea crescatoriilor.
La aceasta etapa am pierdut, asa cum se poate vedea in tabel, 5 porumbei din 9 angajati, printre care "Sam" locul 2 Derby pui.
Din fericire am oprit acasa cele doua tardive - "Vistamar" si "Rosia".

A urmat etapa de la Dunavat unde nu am participat pentru a nu avea surprize cu refacerea porumbeilor inaintea primei etape de fond de la Nikolaev.

La Nikolaev am avut doi porumbei ajunsi acasa in aceeasi zi la primul fond din viata lor.

Palanka - initial nu am mai vrut sa-l angajez pe "11 Pene" pe de o parte pentru ca avea mai multi fulgi dintr-o aripa smulsi (urmarile etapei de la Tulcea), iar pe de alta parte deoarece nu imi venea sa pierd timpul pe la club pentru un singur porumbel.
M-am razgandit totusi si l-am angajat fara ceas la Palanka pe numele unui prieten columbofil.
A venit destul de bine tinand cont de faptul ca avea o aripa incompleta.

Krivoi Rog - la aceasta etapa am angajat pe "Angel", "Mickey" si "Albatros".
"Angel" a sosit in jurul orei 17.15, deci dupa 12 ore, iar "Mikey" un pic mai tarziu. Nu am concurat cu ceas la aceasta etapa deoarece zarurile erau deja aruncate in ceea ce ma priveste, Krivoi Rog-ul fiind ultima etapa din acest sezon.
"Albatros" a fost singura descendenta din "Bricoux" ramasa dupa Caplani, am angajat-o pentru a verifica valoarea tatalui. Se pare ca diferenta de timp (3 saptamani) si distanta intre etape (320km) si-a spus cuvantul mai mult decat am crezut.

Asadar, tragand linie, din 13 porumbei am ramas cu 7:
"Angel" - o clasare la viteza si doua fonduri cu sosire in prima zi, la un an.
"Mickey" - o clasare la cea mai grea etapa din acest sezon si doua fonduri cu sosire in prima zi, la un an.
"11 Pene" - 2 clasari la viteza, zburat pana la 360km.
"Vistamar" si "Rosia" tardivele zburate doar la etapele din  tara.

"Sam" - reintors dupa 31 de zile - vezi http://porumbeivoiajori-marius.blogspot.ro/2012/06/intoarcerea-lui-sam.html
"Butterfly" - revenit dupa 26 de zile de la Nikolaev.

Cu toata parerea de rau pentru cei pierduti, va trebui sa privesc inainte la cei ce au ramas.
Selectia sta la baza sportului columbofil.

Bafta in continuare tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu